ایوب یعقوبی گرجی ،مدرس نرم افزارهای گرافیکی،مدرس نقاشی آبرنگ

آموزش نرم افزار گرافیکی ،آموزش طراحی ، طراحی گرافیگ ، آموزش نقاشی آبرنگ

ایوب یعقوبی گرجی ،مدرس نرم افزارهای گرافیکی،مدرس نقاشی آبرنگ

آموزش نرم افزار گرافیکی ،آموزش طراحی ، طراحی گرافیگ ، آموزش نقاشی آبرنگ

ایوب یعقوبی گرجی ،مدرس نقاشی آبرنگ، مدرس نرم افزارهای گرافیکی

  بهترین چیزها دلی است که در وی هیچ بدی نباشد .

مرید من آنست که بر کنار دوزخ بایستد و هر که را خواهند به دوزخ برند دستش گیرد و به بهشت فرستد و خود بجای او به دوزخ رود.

 ابوالحسن خرقانی عارف آزاد اندیش ایرانی قرن ۴و۵هجری  

............................................................... 

هزار کاکلی شاد در چشمان توست 

هزار قناری خاموش درگلوی من

  عشق را ای کاش زبان سخن بود

آنکه می گوید دوست ات دارم

دل اندوهگین شبی ست

که مهتاب اش را می جویید

.ای کاش عشق را زبان سخن بود

شاملو

ایوب یعقوبی گرجی


 ایوب یعقوبی گرجی  

متولد۱۳۵۲ مدرس نرم افزارهای گرافیکی /طراح .

هنرآموز .

سابقه تدریس ۱۵سال در رشته های مختلف هنری درشهر تهران .

  کارشناس ارشدگرافیک دانشکده هنرومعماری.

مدرس دانشگاه.   

نرم افزارهایی که تجربه نمودم :

Adobe Photoshop . Adobe InDesign. EDIUS4. Adobe After Effects. Adobe Illustrator

. CorelDRAW Graphics . Flash  .Z Brush.Maya   . Dreamweaver . FREEHANDو... 

چندنمونه عکس که گرفتم :

 عکس 1

عکس 2

لینک عکسهای شوراب 

 مدتی است که  آبرنگ کار نکردم تمایل دارم دوباره شروع به کار کنم .

 چند نمونه که سالها پیش کار کردم . 

         

ایوب یعقوبی گرجی

 ایوب یعقوبی گرجی

    

آبرنگ ایوب یعقوبی

 به یاد دوست مهربان زنده یاد  علی نامور از تصویرگران به نام کشور  .

 


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

mohammad moradi چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

chakere behtarin moalleme hezbola ham hastim

محمد رضا پرواز شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ http://parvazdel.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید به گل ترین پسر شوراب
از اینکه قابل دونستید و به آشیانه من سر زدید بی نهایت از شما سپاسگذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد